Summa sidvisningar

onsdag 4 augusti 2010

Hästar

I dag har vi åkt runt till mina djur o kelat o borstat o det var välbehövligt.
Ska ta mig mod o ringa veterinären ang. incas rygg känns inte så lovande.
Känns så tungt när man behöver ta bort sina vänner o att det är man själv som ska besluta, det var ju inte länge sen vi fick ta bort en annan vän här på gården o det har jag fortfarande svårt att ta i känns jätte jobbigt.
Men jag kanske borde jobba lite mer på mig själv när det gäller sådana saker o vara mer öppen mot mig själv o inse att det faktiskt är så.
Jag är nog ganska bra på att sätta på mig skygg lappar o låtsas att jag klarar av saker o att det är naturligt men just i dom stunderna är jag nog en bra skådespelare......

I morgon ska jag börja tidigt med min hästrunda o sen ska jag rulla till en go vän för en fika ska bli skönt.
Konstaterar att det inte är lång tid kvar tills man sitter i skolbänken på allvar igen TVÅ år ska jag sitta där känns lite skrämmande faktiskt.....Men förhoppningsvis ger det något o att man kan sen få jobba med det man vill :-))

Min lilla vän Adde står här i köket just nu o är ganska så arg på mig för han får inte riktigt som han vill. Men han är go ändå... Ska väl försöka ta tag i Adde situationen o se om man kan komma överens om något väl :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar