Summa sidvisningar

tisdag 24 augusti 2010

Trött i hela palet

Nu har jag börjat studera på heltid PANG bom o så i gång.
Känns lite konstigt att vara uppe på helfart direkt efter en lång sjukskrivning, inte för att jag är helt återställd men jag hoppas att snart vara det :-)
Jag tror att skolan kommer att vara en ganska tuff utmaning för mig men jag känner mig laddad,...
Jag har nu träffat nya klassen och det känns bra, en samling flummiga människor av olika det slag alla kategorier,,,,, Mycket intressant ska det bli som sagt....

Hade lite tur med att en i klassen också pendlar från Motala så vi skulle samåka o då sparar jag ett par slantar o även lite trevligt åk sällskap är ju inte helt fel när man ska sitta o åka 10 mil enkel resa........

Adde har börjat 0 eller lekis som jag skulle vilja kalla det, o det verkar funka även om han promt inte skulle börja någon skola, för han ville inte lära sig läsa haha..
Husse har ju börjat skolan på riktigt o han trivs som fisken i vattnet.

Martin ska börja sitt andra år på himpa o han trivs också väldigt bra :-)
Han är jätte glad att vi inte börjar samtidigt på morgonen för han vill absolut inte åka med mig till Norrköping (kan inte förstå varför, jag som har ett toppen humör alla mornar)

Men han åker ju gladligen med hem för då slipper han ju komma hem så sent :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar